vrijdag 4 januari 2013

Nieuw jaar

Heee,

Een nieuw jaar... wat nu? Wat wordt mode? Ga ik me aan mn goede voornemens houden? 
Voor antwoord op deze vragen ben ik er!

Op de vraag wat nu: Het is een nieuw jaar, maar zoveel zal er niet veranderen. Je hebt dit jaar een andere leeftijd en het is kerst en oud en nieuw geweest. Thats all, don't worry. We hebben 21 december 2012 overleeft, nu kunnen we alles aan hahaha.

Nu de mode van komend jaar:
De flapper dress uit de jaren 20, een ronde tas, natural look, bloemen in je haar en glitters op de nagels.

Er komen natuurlijk meer trends, maarja je kan niet alles voorspellen.
De nieuwe kleur wordt trouwens monaco blue

En geloof me, goede voornemens zijn nergens voor nodig. Je houdt je er waarschijnlijk toch niet aan en je bent goed zoals je bent. Slechte dingen kan je veranderen, maar dat doe je niet door ze op een lijstje te zetten en om je er druk over te maken. Onthoud nobody's perfect.

Ik hoop dat jullie genoeg geïnformeerd zijn zo!!

xxx Fashionlover


Geen opmerkingen:

Een reactie posten